Zamówienie

Zamów szkolenie

Uczestnicy projektu i zasady rekrutacji

Poszukujemy Trenerów Wspomagania!

UWAGA: Rekrutacja wydłużona do 26.09.2017 r.

zachęcamy do udziału w rekrutacji osoby ze wszystkich województw, które spełniają wymogi grupy docelowej (szerzej opisane w regulaminie).  Podczas 90h szkoleń stacjonarnych i e-learningowych kandydatów na trenerów wyposażymy w wiedzę i umiejętności w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych obejmujących:

  • rozwój kompetencji matematyczno-przyrodniczych uczniów,
  • wykorzystanie nowoczesnych technologii w procesie nauczania-uczenia się,
  • rozwój kompetencji uczniów – porozumiewanie się w językach obcych,
  • nauczanie przez eksperymentowanie, doświadczanie i inne metody aktywizujące uczniów,
  • wychowanie i kształtowanie postaw (innowacyjności, kreatywności i pracy zespołowej) uczniów.

Szkolenia trenerów odbywać się w będą w trybie 5 zjazdów weekendowych.

Trenerzy wyposażeni w kompetencje, w kolejnych latach będą realizować kompleksowe wspomaganie szkół w macierzystych województwach.

Zapraszamy do udziału w projekcie! Decyduje kolejność zgłoszeń

Formularz zgłoszeniowy prosimy przesyłać na adres: rekrutacja_tw@orke.pl

Wszystkie szczegóły dotyczące udziału w projekcie znajdują się w załącznikach:

Regulamin uczestnictwa w projekcie

Formularz zgłoszeniowy

…………………………………………………………………………………………………………………………

Grupa docelowa

Uczestnikami szkoleń mogą być wyłącznie:

  • nauczycielki/nauczyciele oraz specjalistki/specjaliści pracujące/ -cy w publicznych i niepublicznych placówkach doskonalenia nauczycieli,
  • nauczycielki/nauczyciele oraz specjalistki/specjaliści pracujące/ -cy w publicznych i niepublicznych poradniach psychologiczno-pedagogicznych,
  • nauczycielki/nauczyciele oraz specjalistki/specjaliści pracujące/ -cy w bibliotekach pedagogicznych,
  • nauczycielki/nauczyciele będące/ -cy doradcami metodycznymi,
  • indywidualne/ -ni specjalistki/specjaliści i trenerki/trenerzy (osoby świadczące usługi szkoleniowe i doradcze w obszarze oświaty), które/ -rzy mają udokumentowaną współpracę co najmniej z jedną z poniżej wymienionych instytucji systemu wspomagania (bądź deklarują nawiązanie takiej współpracy):
    – biblioteki pedagogiczne,
    – placówki doskonalenia nauczycieli,
    – poradnie psychologiczno-pedagogiczne.