Marketing lekturowy – jak „sprzedać” uczniowi czytanie?

Zamów szkolenie

Chcesz sprawić, by Twoi uczniowie sięgali po lektury równie często jak sprawdzają Snapchat czy Instagram? W trakcie szkolenia poznasz nowoczesne środki wywierania wpływu na młodych ludzi. Zrozumiesz, jak w atrakcyjny sposób przedstawić treści, które są wymagane przez podstawę programową.
Poznasz teorie i koncepcje wybranych technik oraz metod wykorzystywanych przez specjalistów w  zakresie PR w celu przekonania konsumentów do wyboru konkretnego towaru lub usługi. Po zakończeniu szkolenia będziesz potrafić:

  •  użyć nowo poznanych metod, aby przekonać uczniów do wykazywania pożądanych zachowań oraz poradzić sobie z ich oporem;
  • wykorzystać poznane narzędzia marketingowe;
  • zrezygnować z dotychczas stosowanych technik motywacji;
  • tworzyć całościowe systemy marketingowe pozwalające na długofalowe motywowanie młodzieży do czytania.

Poziom pierwszy szkolenia to wprowadzenie do problematyki związanej z motywowaniem uczniów do czytania, próba poznania zjawiska, jakim jest niechęć do obcowania z książką, wprowadzenie do skutecznych technik marketingu.
Podczas  szkolenia na poziomie drugim zostaną zaprezentowane najbardziej skuteczne techniki marketingowe, model AIDA. Uczestniczy stworzą kampanię reklamową dotyczącą czytelnictwa − krok po kroku.

Po szkoleniu uczestnik:

Program szkolenia

Poziom 1, czas trwania: 4x45min.

  • opisuje wybrane techniki marketingowe mające na celu przekonanie klienta do konkretnego towaru;
  • doświadcza oddziaływania poszczególnych technik;
  • świadomie wybiera techniki ułatwiające zachęcenie uczniów do czytania.

Poziom 2, czas trwania: 4x45min.

  • wskazuje najskuteczniejsze techniki marketingowe przydatne w pracy z uczniami;
  • wykorzystuje poznaną wiedzę do tworzenia systemów PR w edukacji.