 |
Ocenianie motywujące uczniów do pracy w formie zdalnej i stacjonarnej. |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
Specyficzne trudności w pracy z uczniami SPE podczas edukacji zdalnej w klasach 1-3. |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
Trudny uczeń – wyzwanie dla najlepszych. Jak pracować z uczniem wykazującym trudności w nauce. |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
Uczeń zdolny – jak wspomagać ucznia zdolnego w rozwoju? |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
Uczeń autystyczny w systemie edukacji. Jak zbudować relacje? |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
Uczeń z zespołem Aspergera w środowisku szkolnym. Jak z nim pracować i zachęcić do współpracy? |

|
|
 |
 |
 |
 |
|
Uczeń niepełnosprawny w szkole ogólnodostępnej. |
 |
|
 |
 |
 |
 |