Stacjonarne
webinar
e-wykład
„Albo się uczę i umiem, albo mnie uczą i oni umieją” – kształtowanie umiejętności uczenia się

Zamów szkolenie

Wybierz rodzaj szkolenia które chcesz zamówić:

Jeżeli chcesz dowiedzieć się:   

jak w praktycznie wykorzystać wiedzę o aktywnym uczeniu podczas pracy z klasą?
To szkolenie jest dla Ciebie!

Nauczyciele po odbytym szkoleniu:

  • Nauczą się konstruować zajęcia, aby odpowiadały potrzebom rozwojowym uczniów, ich różnym inteligencjom i stylom uczenia się.
  • Dowiedzą się, jak rozbudzić system automotywacji ucznia.
  • Nauczą się, jak konstruować zajęcia by było to bardziej przyjazne dla mózgu.
  • Poznają metody i narzędzia wspierające proces uczenia.

Korzyści dla rady pedagogicznej

  • Usystematyzowanie wiedzy z zakresu podstawowych zasad uczenia się.
  • Aktualizacja portfolio nauczyciela w zakresie metod i narzędzi wspierających proces uczenia się uczniów.
  • Poddanie autorefleksji stosowanych dotąd metod nauczania.

Korzyści dla dyrektora placówki

  • Szkoła przyjazna uczniom poprzez dostosowanie metod i narzędzi wspierających proces uczenia się.
  • Rozbudzanie automotywacji uczniów i nauczycieli.
  • Budowanie innowacyjnego wizerunku szkoły.

Forma szkolenia:  stacjonarne lub online
Czas trwania szkolenia stacjonarnego:  3 × 45 minut
Czas trwania webinaru: 2 × 45 minut
Czas trwania wykładu/ e-wykładu: 3 × 45 minut

Po szkoleniu uczestnik:

Program szkolenia

Poziom 1, kod poziomu: 01061, czas trwania: 3x45min

  • jest świadomy własnej  lateralizacji;
  • posiada informacje na temat pracy mózgu i lateralizacji półkul;
  • posiada zaktualizowaną i uporządkowaną wiedzę na temat cyklu Kolba;
  • posiada zaktualizowaną i uporządkowaną wiedzę na temat mechanizmów uczenia się w kontekście stylów uczenia się.

 

Poziom 2, kod poziomu: 01062, czas trwania: 3x45min

  • potrafi określić strategię motywowania do uczenia się (skutecznej w odniesieniu do siebie i swoich uczniów);
  • zna sposoby na pobudzanie automotywacji uczniów;
  • rozpoznaje  inteligencje wielorakie i wie jak wykorzystać ich założenia w pracy z uczniem.

 

Poziom 3, kod poziomu: 01063, czas trwania: 3x45min

  • zna i stosuje metody  aktywizujące w pracy zespołu klasowego;
  • zna zasady Szkoły Bohaterów prof. P. Zimbarda;
  • zna zasady pracy metody projektu w klasie.