Jeżeli chcesz dowiedzieć się:
jak w praktycznie wykorzystać wiedzę o aktywnym uczeniu podczas pracy z klasą?
To szkolenie jest dla Ciebie!
Nauczyciele po odbytym szkoleniu:
- Nauczą się konstruować zajęcia, aby odpowiadały potrzebom rozwojowym uczniów, ich różnym inteligencjom i stylom uczenia się.
- Dowiedzą się, jak rozbudzić system automotywacji ucznia.
- Nauczą się, jak konstruować zajęcia by było to bardziej przyjazne dla mózgu.
- Poznają metody i narzędzia wspierające proces uczenia.
Korzyści dla rady pedagogicznej
- Usystematyzowanie wiedzy z zakresu podstawowych zasad uczenia się.
- Aktualizacja portfolio nauczyciela w zakresie metod i narzędzi wspierających proces uczenia się uczniów.
- Poddanie autorefleksji stosowanych dotąd metod nauczania.
Korzyści dla dyrektora placówki
- Szkoła przyjazna uczniom poprzez dostosowanie metod i narzędzi wspierających proces uczenia się.
- Rozbudzanie automotywacji uczniów i nauczycieli.
- Budowanie innowacyjnego wizerunku szkoły.
Forma szkolenia:
3 × 45 min wykład stacjonarny / do 150 osób
3 × 45 min wykład online / do 100 osób
3 × 45 min warsztat stacjonarny / do 25 osób
2 x 45 min webinar na żywo / do 30 osób
2 x 45 min webinar nagrany / do 100 osób
Program szkolenia
Warsztat - Poziom 1, kod poziomu: 01061, czas trwania: 3x45min
- jest świadomy własnej lateralizacji;
- posiada informacje na temat pracy mózgu i lateralizacji półkul;
- posiada zaktualizowaną i uporządkowaną wiedzę na temat cyklu Kolba;
- posiada zaktualizowaną i uporządkowaną wiedzę na temat mechanizmów uczenia się w kontekście stylów uczenia się.
Warsztat - Poziom 2, kod poziomu: 01062, czas trwania: 3x45min
- potrafi określić strategię motywowania do uczenia się (skutecznej w odniesieniu do siebie i swoich uczniów);
- zna sposoby na pobudzanie automotywacji uczniów;
- rozpoznaje inteligencje wielorakie i wie jak wykorzystać ich założenia w pracy z uczniem.
Warsztat - Poziom 3, kod poziomu: 01063, czas trwania: 3x45min
- zna i stosuje metody aktywizujące w pracy zespołu klasowego;
- zna zasady Szkoły Bohaterów prof. P. Zimbarda;
- zna zasady pracy metody projektu w klasie.