Jeżeli chcesz dowiedzieć się:
jak przeprowadzić nauczycielską diagnozę i ocenę funkcjonalną z wykorzystaniem modelu biopsychospołecznego?
To szkolenie jest dla Ciebie!
Dzięki udziałowi w szkoleniu:
- zdobędziesz wiedzę na temat procesu tworzenia oceny funkcjonalnej,
- nabędziesz umiejętności w zakresie planowania i prowadzenia kierowanej obserwacji pedagogicznej,
- zbudujesz postawę otwartości wobec uczniów o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych.
Ramowy program szkolenia
- Diagnoza funkcjonalna i jej wielowymiarowość – dziecko/uczeń/rodzic/środowisko.
- Od modelu medycznego do modelu biopsychospołecznego (klasyfikacja ICF).
- Diagnoza funkcjonalna (ocena).
- Etapy oceny funkcjonalnej.
- Planowanie wsparcia z wykorzystaniem wyników oceny funkcjonalnej – działania nauczycieli i działania szkolnych specjalistów.
- Narzędzia wspierające ocenę funkcjonalną.
Metodyka szkolenia:
prezentacja, arkusze obserwacji, analiza przypadku, karty pracy, arkusze obserwacji.
Forma i czas trwania szkolenia:
2 × 45 min webinar nagrany / do 100 osób
Materiały dla uczestników:
W ramach szkolenia prezentacja multimedialna, materiały dydaktyczne w formie e-narzędziownika który zawiera praktyczne rozwiązania, gotowe do zastosowania w codziennej pracy.