Jeżeli chcesz dowiedzieć się:
jak we właściwy sposób komunikować wartości marki i budować społeczność w ramach szkoły, która jest MARKĄ?
To szkolenie jest dla Ciebie!
Dzięki udziałowi w szkoleniu:
- Dowiesz się, czym jest marka szkoły i dlaczego decyduje o sukcesie.
- Zdobędziesz świadomość własnej marki i siły własnego wizerunku.
- Poznasz narzędzia budowania marki własnej i szkoły.
- Dowiesz się, jak tworzyć strategie komunikacji marketingowej i mierzyć poziom sukcesu.
- Poznasz siłę social mediów i ich wpływ na budowanie marki.
Ramowy program szkolenia
- Fundamenty employer brandingu, czym jest, a czym na pewno nie jest.
- Employer branding w placówkach edukacyjnych – wizja, misja i co dalej.
- Budowanie strategii marketingowej.
- Harmonogram działań – jak przygotować i wdrożyć.
- Komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna.
- Jesteś ekspertem – DNA eksperta marki w edukacji.
- Pomiar efektywności działań.
Metodyka szkolenia:
prezentacja, wykład, dyskusja, ćwiczenia indywidualne i grupowe, praca własna uczestników z wykorzystaniem narzędzi sieciowych
Forma szkolenia:
Czas trwania szkolenia stacjonarnego: 4 × 45 minut / grupa 25 osób
Czas trwania webinaru: 2 × 45 minut / grupa 30 osób
Czas trwania wykładu / e-wykładu: 3 × 45 minut / do 150 osób stacjonarnie, do 100 osób online
Materiały dla uczestników:
- Prezentacja multimedialna.
- Co warto przeczytać.
- Dostęp do aktualnych raportów.
- Inspiracje do wykorzystania na lekcji.
- E-narzędziownik, który zawiera praktyczne rozwiązania, w tym:
1. Plan komunikacji.
2. Harmonogram.
3. Narzędzia do pomiaru skuteczności kampanii.
4. Narzędzia do ankietowania, które możesz wykorzystać.