Marketing lekturowy – jak „sprzedać” uczniowi czytanie?

Zamów szkolenie

Chcesz sprawić, by twoi uczniowie sięgali po lektury równie często, jak sprawdzają Snapchat czy Instagram?

W trakcie szkolenia poznasz nowoczesne środki wywierania wpływu na młodych ludzi. Dowiesz się, jak w atrakcyjny sposób przedstawić treści, które są wymagane przez podstawę programową.

Wielu polonistów ma to samo utrapienie – przeprowadzenie lekcji w klasie na podstawie lektury, której nikt nie przeczytał. Dzięki temu szkoleniu ten problem będzie łatwiejszy do rozwiązania.

Po szkoleniu uczestnik:

Program szkolenia

Poziom 1, czas trwania: 4x45min.

  • opisuje wybrane strategie marketingowe mające na celu przekonanie klienta do zakupu
    konkretnego towaru;
  • doświadcza oddziaływania poszczególnych strategii i przekłada je na konkretne lektury
    z podstawy programowej;
  • świadomie wybiera pomysły ułatwiające zachęcanie uczniów do czytania.

Poziom 2, czas trwania: 4x45min.

  • wskazuje najskuteczniejsze strategie marketingowe przydatne w pracy z uczniami;
  • przygotowuje grę miejską na podstawie wybranej lektury;
  • wykorzystuje zdobytą wiedzę, aby zachęcić uczniów do czytania.