e-learning
Nowa Matura 2023 z matematyki – szanse i wyzwania

Zamów szkolenie

Jeżeli chcesz dowiedzieć się:

w jaki sposób skutecznie przygotować swoich uczniów do matury z matematyki w nowej formule?
To szkolenie jest dla Ciebie!

Dzięki udziałowi w szkoleniu:

  • Poznasz różnice między podstawą programową, a wymaganiami egzaminacyjnymi na lata 2022/2023 i 2023/2024.
  • Zaplanujesz proces przygotowania uczniów do egzaminu maturalnego z matematyki w taki sposób, by młodzież była zmotywowana do pracy.
  • Wzbogacisz warsztat pracy i nowe skuteczne metody pracy oraz zaproponujesz własne rozwiązania.
  • Będziesz mieć okazję do dzielenia się własnym doświadczeniem zawodowym i czas na refleksję.

Ramowy program szkolenia

Moduł I – wprowadzenie do nowej formuły egzaminu maturalnego z matematyki na poziomie podstawowym
i rozszerzonym (zasady, procedury, budowa arkusza, rodzaje i typy zadań egzaminacyjnych) – wyzwania nauczyciela.

Moduł II – podstawa programowa (wymagania ogólne i szczegółowe) oraz wymagania egzaminacyjne 2022/2023 i 2023/2024 – jak je czytać i wykorzystać w przygotowaniu do matury.

Moduł III – praktyka matematyka, czyli jak przygotować uczniów do rozwiązania zadań z arkusza egzaminacyjnego na poziomie podstawowym i rozszerzonym.

Metodyka szkolenia:

Prezentacja, wykład, dyskusja, ćwiczenia indywidualne i grupowe.

Forma i czas trwania szkolenia: 

Czas trwania e-learningu:  8 × 45 minut, w tym 2 × 45 minut webinar oraz 6 × 45 min e-learning / 60 osób

Materiały dla uczestników:

1. Prezentacja multimedialna.
2. Zadania do wykonania w kursie e-learningowym.
3. Wypracowane w ramach szkolenia materiały, między innymi kalendarium maturzysty, „pewniaki” maturalne.
4. E-narzędziownik, który zawiera praktyczne rozwiązania, w tym na przykład:

  • kilka słów o nowym arkuszu – spojrzenie na informator maturalny, w tym typy i rodzaje zadań egzaminacyjnych,
  • praca z podstawą programową oraz z wymaganiami egzaminacyjnymi 2023-2024 w przygotowaniu uczniów do matury z matematyki
    na poziomie podstawowym i rozszerzonym,
  • kryteria oceniania zadań,
  • planowanie działań w przygotowaniu uczniów
    do egzaminu maturalnego,
  • dobre rady praktyka,
  • bibliografia / źródła.