Stacjonarne
Online
MEN
Ocenianie motywujące do pracy uczniów w formie zdalnej i stacjonarnej

Zamów szkolenie

Wybierz rodzaj szkolenia które chcesz zamówić:

Jeżeli chcesz dowiedzieć się:

w jaki sposób organizować nauczanie tradycyjne, zdalne i hybrydowe, aby stosować ocenianie motywujące, stanowiące nieodłączną część procesu uczenia się?
To szkolenie jest dla Ciebie!

Dzięki udziałowi w szkoleniu:

  • otrzymasz wskazówki, w jaki sposób stosować taksonomię Blooma do tworzenia celów i kryteriów sukcesu,
  • zdobędziesz wiedzę na temat stosowania różnych technik oceniania podczas tradycyjnej pracy w szkole, nauczania zdalnego oraz hybrydowego,
  • dostaniesz zestaw wskazówek, jak angażować uczniów w ocenianie, aby budować ich motywację.

Ramowy program szkolenia:

  1. Ćwiczenia w parach – doświadczenia uczestników nt. oceniania.• Refleksja – omówienie ćwiczenia.
  2. Miniwykład nt. celu współczesnego oceniania oraz motywacji do nauki w kontekście oceniania.
  3. Zadanie z rysunkiem i ocena.
  4. Podanie najważniejszych elementów wzmacniających motywację wewnętrzną do uczenia się.
  5. Analiza naszego przykładu – praca w zespołach wg instrukcji.
  6. Proces uczenia się a ocenianie motywujące – runda pytań i odpowiedzi.
  7. Zaprezentowanie schematu naszego procesu uczenia się.
  8. Analiza przykładów z zeszytów uczniowskich, pokazujących proces uczenia się.
  9. Ocenianie motywujące a przepisy prawa – dyskusja.
  10. Przedstawienie zasad i koncepcji myślenia w kontekście stosowania oceniania motywującego.
  11. Zaprezentowanie edutrików (technik) oceniania motywującego uczniów podczas różnych form pracy szkoły.
  12. Stworzenie listy narzędzi do oceniania motywującego podczas zdalnego i hybrydowego nauczania.
  13. Ćwiczenie wdrożeniowe wg instrukcji – praca w zespołach.

Metodyka szkolenia:

wykład, praca w parach, praca w zespołach, metody aktywne: wędrujące plakaty, dyskusja

Forma i czas trwania szkolenia: 

3 × 45 min wykład stacjonarny /  do 150 osób
3 × 45 min wykład online /  do 100 osób
4 × 45 min warsztat stacjonarny / do 25 osób
2 x 45 min webinar na żywo  / do 30 osób
2 x 45 min webinar nagrany  / do 100 osób

Materiały dla uczestników:

  1. Karty ćwiczeń.
  2. Prezentacje.
  3. E-narzędziownik.

Program szkolenia

warsztat stacjonarny, kod poziomu: 03061, czas trwania: 4x45min

Poszerzy wiedzę na temat organizacji procesu nauczania i uczenia się w zakresie stosowania oceniania motywującego uczniów do różnych form pracy.
Pozna techniki oceniania podczas różnych form pracy.

wykład stacjonarny, kod poziomu: 0306W, czas trwania: 3x45min

Poszerzy wiedzę na temat organizacji procesu nauczania i uczenia się w zakresie stosowania oceniania motywującego uczniów do różnych form pracy.
Pozna techniki oceniania podczas różnych form pracy.