e-learning
ORKE Pakiet STANDARD dla szkoły podstawowej

Zamów szkolenie

Wybrano 0/3

Wybierz szkolenia do ORKE Pakiet STANDARD dla szkoły podstawowej

Zaznacz 3 z 50 szkoleń

Temat szkolenia
Nowości 2024/25
Zmiany klimatu, energia i smog – jak metodą projektu i eksperymentu realizować w szkole edukację klimatyczną
CANVA w pracy nauczyciela – jak tworzyć atrakcyjne i angażujące materiały dydaktyczne
Przemoc rówieśnicza – rozpoznanie – interwencja – pomoc
Psychoseksualność – co każdy nauczyciel wiedzieć powinien
Dziecko z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej w szkole / przedszkolu (ADHD) – jak z nim pracować
Metody pracy z uczniem z dysleksją, dysgrafią, dysortografią, dyskalkulią i innymi zaburzeniami poznawczo-motorycznymi
Zdarzenia kryzysowe w szkole – kluczowe procedury i decyzje
Kompetencje dydaktyczno-metodyczne
Praca z błędem – jak najlepiej wykorzystać go w procesie uczenia (się)
Kompetencje cyfrowe – jak je wykorzystać, by zaangażować ucznia?
Zadania edukacyjne – jak je tworzyć i realizować, by uczniowie aktywnie pracowali na lekcji
ACTION LEARNING – metoda rozwiązywania problemów we współpracy
Być twórcą. Metoda innowacyjnego projektowania DESIGN THINKING w edukacji
Bilet do przyszłości. Przewodnik po doradztwie edukacyjno-zawodowym. SP
Zadawać – nie zadawać? Prace domowe – czas na zmiany w szkołach
Biznes i zarządzanie – warunki i sposoby realizacji w SPP
Kompetencje kluczowe w praktyce szkolnej
Praca zespołowa – sprawdzone praktyki dydaktyczne sprzyjające uczeniu (się) we współpracy
Lider w szkole – jak pomagać uczyć (się), by kreować rzeczywistość
Rozwiązywanie problemów – jak uczyć (się), by działać sprawnie i skutecznie
Samodzielność w myśleniu i działaniu – jak uczyć (się), by rozwijać ciekawość poznawczą
Zarządzanie sobą – uczyć (się), by radzić sobie w świecie zmiennym i złożonym
Lekcja w przestrzeni wirtualnej – jak wykorzystać sprzęt cyfrowy na zajęciach edukacyjnych
Zagraj z klasą – gamifikacja w praktyce szkolnej
Sztuczna inteligencja, czyli AI w edukacji
Prawda czy kłamstwo? Dezinformacja w sieci – krytyczna analiza informacji dostępnych w Internecie
Kompetencje diagnostyczne, ocenianie, wyniki edukacyjne
Od diagnozy do wnioskowania. Analiza, interpretacja i wykorzystanie wyników egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe
Ocenianie w szkole. Od przepisów prawa do praktyki szkolnej
Kompetencje psychologiczno-pedagogiczne
W co grają uczniowie – reakcja i skuteczna interwencja nauczyciela
Jak mądrze wychowywać dzisiejszego ucznia, czyli pozytywna dyscyplina w praktyce
Jak przygotować i przeprowadzić efektywne spotkanie z rodzicami
Mediacje rówieśnicze i szkolne
Od zaangażowania do sukcesu – o sztuce motywacji i jej znaczeniu w szkole
Dziecko krzywdzone i zaniedbywane – rozpoznanie symptomów, interwencja, wsparcie
Cyberhigiena – bezpieczne użytkowanie urządzeń i narzędzi cyfrowych
Profilaktyka zachowań ryzykownych i autodestruktywnych
W krainie emocji – wychowanie emocjonalne w szkole
Dzieci i młodzież z doświadczeniem kryzysu psychicznego – jak reagować, by wspierać i pomagać
Edukacja zdrowotna dzieci i młodzieży – jak zachęcać uczniów do aktywności fizycznej i zdrowego odżywiania
Kompetencje kierownicze i zarządcze
Awans zawodowy i ocena pracy nauczyciela w świetle obowiązujących przepisów prawa
Mobbing i dyskryminacja w szkole / placówce oświatowej – rozpoznanie i przeciwdziałanie
Kontrola zarządcza w jednostkach oświatowych
Rola i zadania nauczyciela wspomagającego proces nauczania – uczenia się ucznia z niepełnosprawnościami
Zarządzanie pracą zespołów nauczycielskich – sprawdzone praktyki
Kompetencje w zakresie organizacji pracy szkoły
Sygnalista w szkole/ placówce oświatowej. Wdrożenie przepisów wynikających z dyrektywy UE oraz ustawy o ochronie sygnalistów
Diagnoza i ocena funkcjonalna w praktyce – jej znaczenie w procesie wsparcia
Uniwersalne projektowanie w edukacji – praktyka tworzenia pomocy i materiałów dydaktycznych
Praca z klasą / grupą zróżnicowaną – praktyki edukacyjne sprzyjające uczeniu się
Racjonalne usprawnienia, dostosowania i modyfikacje w budowaniu szkoły włączającej – przykłady dobrych praktyk edukacyjnych
Standardy Ochrony Małoletnich – wytyczne i procedury postępowania dla dyrektorów i nauczycieli placówek edukacyjnych i opiekuńczo-wychowawczych
Wdrożenie procedury „Niebieskiej Karty” w placówce oświatowej
Prawa i obowiązki ucznia w praktyce życia szkolnego

Odkryj pełen pakiet szkoleń z e-narzędziownikami!

Jeśli zależy Ci na tym, aby skutecznie połączyć troskę o nieustanny rozwój zawodowy całej Rady Pedagogicznej z optymalnym zarządzaniem budżetem, wybierz Pakiet STANDARD– idealny wybór dla tych, którzy cenią sobie swobodę i elastyczność!

Z nami zyskujesz:

3 nagrane szkolenia z e-narzędziownikiem

Program szkoleniowy zgodny z aktualnymi priorytetami MEN

Możliwość szkoleń bez potrzeby ustalania terminów

Dostęp dla każdego nauczyciela, który może realizować szkolenia według własnego harmonogramu

Na zakończenie otrzymasz raport z wynikami edukacyjnymi każdego uczestnika szkolenia

Forma szkolenia:  e-learning składający się z zestawu nagranych webinarów
Czas trwania pojedynczego webinaru: 2 x 45 minut

Jak zamówić Pakiet Elastyczny – STANDARD:

dodaj go do koszyka
wybierz datę startu kursu
zdeklaruj ilość uczestników kursu
zaakceptuj OWS, a następnie wypełnij dane płatnika.

Pakiet Elastyczny jest ważny 6 miesięcy od daty uruchomienia