Zamów wizytę konsultanta, który przedstawi szczegóły oferty

Dane zamawiającego

Dane organizacji

Administrator danych osobowych – Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. (WSiP) z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 96. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych oraz realizacją praw przysługujących osobom, których te dane dotyczą można kontaktować się z administratorem danych kierując korespondencję na adres poczty elektronicznej wsip@wsip.com.pl lub z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): iod@wsip.pl.

Stacjonarne
Webinar
MEN
Uczeń z zespołem Aspergera w środowisku szkolnym. Jak z nim pracować?

Zamów szkolenie

Wybierz rodzaj szkolenia które chcesz zamówić:

Tematyka szkolenia: Indywidualizacja i specjalne potrzeby edukacyjne (SPE)
Zgodna z kierunkiem polityki oświatowej MEN na 2020 rok

Jeżeli chcesz dowiedzieć się:

Jak pracować z uczniami z zespołem Aspergera, by efektywnie wykorzystywać ich możliwości i zaspokajać ich indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne?
To szkolenie jest dla Ciebie!

Nauczyciele po odbytym szkoleniu otrzymają:

  •  Zestaw wskazówek w zakresie rozpoznawania i pracy z uczniem zdolnym
  • Dowiedzą się, jakie metody i techniki pracy są skuteczne i efektywne w pracy z uczniem zdolnym
  • Nabędą umiejętności niezbędne do wspierania potencjału intelektualnego ucznia, w codziennej pracy
  • Ocenią własne kompetencje do pracy z uczniami zdolnymi
  • Poznają różnicę pomiędzy zdolnością a talentem wg metodologii Instytutu Gallupa
  • Uczestnictwo w szkoleniu pozwoli poszerzyć wiedzę i zdobyć umiejętności na temat pracy z uczniami z zespołem Aspergera. Uczestnik dowie się, jak identyfikować zachowania wskazujące na objawy zespołu Aspergera i odróżniać je od innych dysfunkcji.

    Ponadto nauczy się planować zajęcia i ćwiczenia edukacyjne wpierające rozwój codziennej i naturalnej komunikacji z uczniem. Zdobyte umiejętności  pozwolą nawiązywać dialog zarówno z dzieckiem, jak i jego rodzicami, a także terapeutami ucznia.

    Forma szkoleniowa:  stacjonarna lub webinar

    Czas  trwania szkolenia stacjonarnego: 3 x 45 minut

    Czas trwania webinaru: 2 x 45 minut

Program szkolenia

Poziom 1, kod poziomu: 01101, czas trwania: 3x45min

  • prowadzi obserwacje uczniów;
  • rozpoznaje zachowania wskazujące na objawy zespołu Aspergera;
  • tworzy listę pożądanych postaw w relacji z uczniem z objawami zespołu Aspergera.

Poziom 2, kod poziomu: 01102, czas trwania: 3x45min

  • planuje ćwiczenia / zajęcia edukacyjne wspierające rozwój komunikacji słownej i pozawerbalnej ucznia z zespołem Aspergera;
  • prezentuje możliwości wsparcia rozwoju poznawczego ucznia przez wzmocnienie jego szczególnych uzdolnień.

Poziom 3, kod poziomu: 01103, czas trwania: 3x45min

  • zna wybrane ćwiczenia z zakresu integracji sensorycznej i planuje ich wykorzystanie podczas indywidualnej pracy z uczniem z zespołem Aspergera;
  • tworzy środowisko rozumiejące i wspierające ucznia z zespołem Aspergera;
  • współpracuje z rodzicami i terapeutami ucznia.