Czy chcesz dowiedzieć się:
na temat kompetencji matematycznych uczniów, ze szczególnym uwzględnieniem rozumowania matematycznego? To szkolenie jest dla Ciebie!
Dzięki udziałowi w szkoleniu:
- usystematyzujesz swoją wiedzę z zakresu kompetencji matematycznych uczniów,
- poznasz metody, narzędzia i konkretne ćwiczenia,
- sprzyjające rozwojowi kompetencji matematycznych uczniów, ze szczególnym uwzględnieniem rozumowania matematycznego,
- wzbogacisz warsztat pracy o przykłady ćwiczeń stymulujących rozwój rozumowania matematycznego uczniów,
- uzupełnisz swoje portfolio atrakcyjnych ćwiczeń matematycznych aktywizujących uczniów.
Ramowy program szkolenia
- Kompetencja matematyczna.
- Myślenie matematyczne (ogólnie).
- Rozumowanie matematyczne.
- Myślenie matematyczne (model i założenia wg J. Masona)
- Myśląca klasa – metoda P. Liljedahla.
Metodyka szkolenia:
-
- Metody i techniki pracy stosowane podczas szkolenia
- wykład z prezentacją;
- heureza;
- gra dydaktyczna;
- burza mózgów, plakaty, kula śniegowa, sesja plakatowa.
- Formy pracy
-
- praca w grupach;
- praca indywidualna.
-
- Sposoby zachęcenia uczestników do pracy:
- Aktywizujące metody i techniki pracy.
- Metody i techniki pracy stosowane podczas szkolenia
Forma i czas szkolenia:
3 × 45 min wykład stacjonarny / do 150 osób
3 × 45 min wykład online / do 100 osób
4 × 45 min warsztat stacjonarny / do 25 osób
2 x 45 min webinar na żywo / do 30 osób
Materiały dla uczestników:
- Prezentacja,
- karty pracy,
- materiały dla uczestników
Program szkolenia
Warsztat stacjonarny, kod poziomu: 02081, czas trwania: 4x45min