Czy chcesz dowiedzieć się:
jakie narzędzia i metody pracy sprzyjają rozwojowi kompetencji matematycznych uczniów?
To szkolenie jest dla Ciebie!
Nauczyciele po odbytym szkoleniu:
- uporządkują wiedzę na temat kompetencji matematycznych uczniów, ze szczególnym uwzględnieniem rozumowania matematycznego;
- otrzymają wiedzę nt. najnowszych badań edukacyjnych z zakresu pedagogiki, psychologii, dydaktyki oraz neurodydaktyki;
- poznają ciekawe narzędzia i metody pracy sprzyjające rozwojowi kompetencji matematycznych uczniów;
- poznają ćwiczenia, które wspierają rozwój kreatywności i aktywności uczniów;
- w ramach ćwiczeń zespołowych stworzą własne przykłady ćwiczeń, które będą mogły być zastosowane na zajęciach z uczniami.
Warto zwrócić uwagę na to, że rozumowanie matematyczne…
- sprzyja rozwojowi kompetencji matematycznych, czyli jednego z sześciu podstawowych kierunków polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2019/2020 -> zobacz tutaj
- jest tym wymaganiem, które na egzaminach zewnętrznych sprawia najwięcej trudności, warto zadbać o wzbogacenie metod i przykładów ćwiczeń sprzyjających jego rozwojowi kompetencji uczniów w tym zakresie.
Szkolenie jest realizowane w formie stacjonarnej i online.
Czas trwania szkolenia stacjonarnego: 4 × 45 minut
Czas trwania webinaru: 2 × 45 minut
Czas trwania wykład/ e-wykład: 3 × 45 minut
Uczestnik po szkoleniu:
Program szkolenia
Poziom 1, kod poziomu: 02081, czas trwania: 4x45min
- systematyzuje wiedzę z zakresu kompetencji matematycznych uczniów w klasach 4-8;
- wie, jak stosować wybrane narzędzia i metody pracy sprzyjające rozwojowi kompetencji matematycznych uczniów;
- dysponuje gotowym zestawem ćwiczeń sprzyjających rozwojowi kompetencji matematycznych uczniów.