Stacjonarne
Online
Rozumowanie matematyczne kompetencją mojego ucznia. Strategie kształcenia myślenia w pracy z uczniem na pierwszym etapie edukacyjnym

Zamów szkolenie

Wybierz rodzaj szkolenia które chcesz zamówić:

Czy chcesz dowiedzieć się:   

na temat kompetencji matematycznych uczniów, ze szczególnym uwzględnieniem rozumowania matematycznego? To szkolenie jest dla Ciebie!

Dzięki udziałowi w szkoleniu:

  • usystematyzujesz swoją wiedzę z zakresu kompetencji matematycznych uczniów,
  • poznasz metody, narzędzia i konkretne ćwiczenia,
  • sprzyjające rozwojowi kompetencji matematycznych uczniów, ze szczególnym uwzględnieniem rozumowania matematycznego,
  • wzbogacisz warsztat pracy o przykłady ćwiczeń stymulujących rozwój rozumowania matematycznego uczniów,
  • uzupełnisz swoje portfolio atrakcyjnych ćwiczeń matematycznych aktywizujących uczniów.

Ramowy program szkolenia

  1. Kompetencja matematyczna.
  2. Myślenie matematyczne (ogólnie).
  3. Rozumowanie matematyczne.
  4. Myślenie matematyczne (model i założenia wg J. Masona)
  5. Myśląca klasa – metoda P. Liljedahla.

Metodyka szkolenia: 

    1. Metody i techniki pracy stosowane podczas szkolenia
      • wykład z prezentacją;
      • heureza;
      • gra dydaktyczna;
      • burza mózgów, plakaty, kula śniegowa, sesja plakatowa.
    2. Formy pracy
        • praca w grupach;
        • praca indywidualna.
    3. Sposoby zachęcenia uczestników do pracy:
    4. Aktywizujące metody i techniki pracy.

Forma i czas szkolenia:

3 × 45 min wykład stacjonarny / do 150 osób
3 × 45 min wykład online / do 100 osób
4 × 45 min warsztat stacjonarny / do 25 osób
2 x 45 min webinar na żywo / do 30 osób

Materiały dla uczestników:

  • Prezentacja,
  • karty pracy,
  • materiały dla uczestników