Jeżeli chcesz dowiedzieć się:
jak wspólnie z rodzicami i innymi nauczycielami zbudować system wychowawczy, oparty na uzgodnionych między dorosłymi wartościach?
To szkolenie jest dla Ciebie!
Nauczyciele po odbytym szkoleniu :
- Otrzymają wsparcie w pracy w sytuacjach konfliktowych.
- Nauczą się metod komunikowania się z uczniami w sposób, który zapewnia słuchanie.
- Wiedzę na temat metod pracy z rodzicami wokół uzgadniania akceptowalnych przez wszystkich wartości.
- Wzory scenariuszy lekcji do pracy z uczniami o wartościach.
- E-narzędziownik do wykorzystania w pracy.
Szkolenie podkreśla aspekt edukacyjno-profilaktyczno-wychowawczy; jest skierowane do pedagogów, psychologów, nauczycieli, wychowawców wszystkich etapów edukacyjnych. Program szkolenia odwołuje się do koncepcji wychowania personalistycznego (dialogu osób), w ychowania bez porażek Thomasa Gordona oraz książki Adele Faber i Elaine Mazlish Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały, jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły.
„W szkoleniu uwzględnione są treści dotyczące rozwijania wybranych kompetencji kluczowych, zgodnie z zaleceniami Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dnia 22 maja 2018 roku w sprawie kompetencji kluczowych w procesie uczenia się przez całe życie (2018/C 189/01)”
Forma szkolenia: stacjonarna lub online
Czas trwania szkolenia stacjonarnego: 4 × 45 minut
Czas trwania webinaru: 2 × 45 minut
Czas trwania wykładu/ e-wykładu: 3 × 45 minut
Program szkolenia
Wykład, kod poziomu: 0709W, czas trwania: 3x45min
- Zdobędzie kompetencje wychowawcze konieczne każdemu nauczycielowi, wychowawcy i każdemu pedagogowi.
- Uczestnicy nauczą się, jak kształtować postawy uczniów i budować relacje w szkole i w domu w odniesieniu do wartości.
Poziom 1, kod poziomu: 07091, czas trwania: 4x45min
- Zdobędzie kompetencje wychowawcze konieczne każdemu nauczycielowi, wychowawcy i każdemu pedagogowi.
- Uczestnicy nauczą się, jak kształtować postawy uczniów i budować relacje w szkole i w domu w odniesieniu do wartości.