e-learning
Online
Wykorzystanie Microsoft Excel Office 365 w przygotowaniu materiałów dydaktycznych

Zamów szkolenie

Jeżeli chcesz:

nauczyć się wykorzystania Microsoft Excel Office 365 w przygotowaniu materiałów dydaktycznych.
To szkolenie jest dla Ciebie!

Dzięki udziałowi w szkoleniu:

  • Poznasz i wykorzystasz możliwości uchwytu wypełniania.
  • Rozwiniesz umiejętności niezbędne w pracy z danymi z wykorzystaniem filtrów.
  • Nauczysz się wprowadzać i kasować dane w arkuszu kalkulacyjnym.
  • Będziesz wiedzieć, jak sortować, formatować liczby i komórki, tworzyć tabele oraz wykresy.
  • Poznasz podstawowe formuły w arkuszu kalkulacyjnym.

Ramowy program szkolenia

1  Wprowadzanie i kasowanie danych w arkuszu kalkulacyjnym.
2. Uchwyt wypełniania i wykorzystanie jego możliwości.
3. Formatowanie liczb i komórek.
4. Tworzenie tabel oraz wykresów.
5. Sortowanie danych.
6. Filtrowanie danych.
7. Podstawowe formuły w arkuszu kalkulacyjnym Microsoft Excel Office 365.

Metodyka szkolenia:

ćwiczenia praktyczne

Forma szkolenia: 

e-learning:  8 × 45 minut  / grupa 60 osób

Materiały dla uczestników:

  • Prezentacja multimedialna, menu, instrukcje, ćwiczenia, słowniczek, skróty klawiaturowe, literatura i netografia.