Jeżeli chcesz:
nauczyć się wykorzystania Microsoft Excel Office 365 w przygotowaniu materiałów dydaktycznych.
To szkolenie jest dla Ciebie!
Dzięki udziałowi w szkoleniu:
- Poznasz i wykorzystasz możliwości uchwytu wypełniania.
- Rozwiniesz umiejętności niezbędne w pracy z danymi z wykorzystaniem filtrów.
- Nauczysz się wprowadzać i kasować dane w arkuszu kalkulacyjnym.
- Będziesz wiedzieć, jak sortować, formatować liczby i komórki, tworzyć tabele oraz wykresy.
- Poznasz podstawowe formuły w arkuszu kalkulacyjnym.
Ramowy program szkolenia
1 Wprowadzanie i kasowanie danych w arkuszu kalkulacyjnym.
2. Uchwyt wypełniania i wykorzystanie jego możliwości.
3. Formatowanie liczb i komórek.
4. Tworzenie tabel oraz wykresów.
5. Sortowanie danych.
6. Filtrowanie danych.
7. Podstawowe formuły w arkuszu kalkulacyjnym Microsoft Excel Office 365.
Metodyka szkolenia:
ćwiczenia praktyczne
Forma szkolenia:
e-learning: 8 × 45 minut / grupa 60 osób
Materiały dla uczestników:
- Prezentacja multimedialna, menu, instrukcje, ćwiczenia, słowniczek, skróty klawiaturowe, literatura i netografia.