Jeżeli chcesz dowiedzieć się:
jak zdobyć wiedzę i rozwinąć umiejętności z zakresu kompetencji cyfrowych ukierunkowanych na procesy gamifikacyjne wykorzystywane w realizacji zadań edukacyjnych?
To szkolenie jest dla Ciebie!
Dzięki udziałowi w szkoleniu:
- poznasz podstawy gamifikacji,
- dostrzeżesz korzyści z zastosowania gamifikacji na lekcjach,
- otrzymasz przykładowe zastosowania i praktyczne rozwiązania zastosowania gamifikacji w procesie edukacyjnym.
Ramowy program szkolenia
- Gamifikacja na starcie. Podstawy teoretyczne procesów gamifikacyjnych.
- Zróżnicowane spojrzenie na procesy gamifikacyjne.
- Rola ucznia i nauczyciela w działaniach gamifiakcyjnych.
- Zadania edukacyjne, lekcja, blok tematyczny, praca domowa – możliwości wykorzystania gamifikacji – inspirację, ćwiczenia
- Projektowanie procesów gamifikacyjnych – praktyczne rozwiązania.
Metodyka szkolenia:
prezentacja, wykład, dyskusja, ćwiczenia indywidualne i grupowe, gamifikacja, e-narzędzia.
Forma i czas trwania szkolenia:
4 × 45 min warsztat stacjonarny – do 25 osób
4× 45 min warsztat online – do 30 osób
3 × 45 min wykład online – do 100 osób
3 × 45 min wykład stacjonarny– do 150 osób
2 × 45 min webinar na żywo – do 30 osób
2 × 45 min webinar nagrany + e-narzędziownik
Materiały dla uczestników:
1. Karty pracy.
2. E-narzędziownik.