Stacjonarne
Online
MEN
Dziecko z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej w szkole / przedszkolu (ADHD) – jak z nim pracować

Zamów szkolenie

Wybierz rodzaj szkolenia które chcesz zamówić:

Jeśli chcesz rozwinąć umiejętności z zakresu organizacji wsparcia i pracy z dzieckiem / uczniem z ADHD, to szkolenie jest dla Ciebie!

Dzięki udziałowi w szkoleniu:

  • rozpoznasz symptomy ADHD i wesprzesz rodziców na drodze diagnozy,
  • rozwiniesz kompetencje w zakresie diagnozy i oceny funkcjonalnej dziecka / ucznia z ADHD,
  • opracujesz wymaganą dokumentację pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla ucznia / dziecka z ADHD,
  • poznasz metodykę zajęć specjalistycznych dla dzieci / uczniów z ADHD,
  • dowiesz się, jak organizować zajęcia w sposób ułatwiający koncentrację dzieciom z ADHD i interesujący pozostałych uczniów,
  • wzmocnisz kompetencje z zakresu współpracy z rodzicami dziecka / ucznia z ADHD.

Ramowy program szkolenia:

  1. ADHD – charakterystyka zaburzenia na różnych etapach rozwoju, kryteria diagnostyczne.
  2. ADHD – ogólne zasady i metody pracy.
  3. Dziecko z ADHD w przedszkolu – wczesne wspomaganie rozwoju.
  4. Uczeń z ADHD w szkole – formalna strona funkcjonowania i dokumentacja.
  5. Uczeń z ADHD w klasie – jak pracować, by integrować i wspierać wszystkich uczniów.
  6. Współpraca wychowawcza z rodzicami ucznia / dziecka z ADHD.

Metodyka szkolenia:

burza mózgów, wymiana doświadczeń, dzielenie się przykładami dobrych praktyk, miniwykład z wykorzystaniem prezentacji i przygotowanych materiałów, warsztat umiejętności praktycznych: praca indywidualna, praca
w grupach (na szkoleniach stacjonarnych);

Forma i czas szkolenia:

realizacja od 26.08.2024

3 × 45 min wykład stacjonarny / do 150 osób
3 × 45 min wykład online / do 100 osób
3 × 45 min warsztat stacjonarny / do 25 osób
2 x 45 min webinar na żywo / do 30 osób
2 x 45 min webinar nagrany / bez ograniczeń

Materiały dla uczestników:

  • e-narzędziownik