Stacjonarne
webinar
e-wykład
MEN
Trudny uczeń – wyzwanie dla najlepszych. Jak pracować z uczniem wykazującym trudności w nauce? 

Zamów szkolenie

Wybierz rodzaj szkolenia które chcesz zamówić:

Jeżeli chcesz dowiedzieć się:

co to znaczy uczeń trudny?
jak z nim pracować?
jak wspierać w nauce trudnego ucznia?

To szkolenie jest dla Ciebie.

Nauczyciele po odbytym szkoleniu otrzymają:

  • Usystematyzowaną wiedzę na temat zachowań trudnego ucznia.
  • Konkretne sposoby radzenia sobie z trudnymi zachowaniami uczniów.
  • Podstawy umożliwiające planowanie diagnozy pedagogicznej.
  • Umiejętność oceny mocnych i słabych stron swoich wychowanków.

oraz dowiedzą się:

  • Jak wskazywać przyczyny trudności szkolnych.
  • Jak dobierać zadania do możliwości ucznia.
  • Jak motywować ucznia do pokonywania trudności.
  • Jak wspierać dzieci we wzmacnianiu poczucia własnej wartości.

W szkoleniu uwzględnione są treści dotyczące rozwijania wybranych kompetencji kluczowych, zgodnie z zaleceniami Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z  dnia 22 maja 2018 roku w sprawie kompetencji kluczowych w procesie uczenia się przez całe życie (2018/C 189/01)”

Forma szkoleniowa:  stacjonarna lub zdalna.

Czas  trwania szkolenia stacjonarnego: 3 × 45 minut
Czas trwania webinaru: 2 × 45 minut
Czas trwania wykładu/ e-wykładu: 3 × 45 minut

Program szkolenia

Poziom 1, kod poziomu: 01141, czas trwania: 3x45min

  • planuje diagnozę pedagogiczną rozwoju poznawczego ucznia;
  • wskazuje mocne i słabe strony ucznia;
  • wskazuje przyczyny trudności edukacyjnych ucznia;
  • zna zasady budowania systemu motywacji;
  • wspiera poczucie własnej wartości ucznia.

Poziom 2, kod poziomu: 01142, czas trwania: 3x45min

  • wskazuje przyczyny trudności edukacyjnych ucznia;
  • dobiera zadania do możliwości dziecka;
  • tworzy system motywacji;
  • pomaga uczniowi budować poczucie własnej wartości.

 

Poziom 3, kod poziomu: 01143, czas trwania: 3x45min

  • organizuje środowisko wsparcia dla ucznia;
  • przygotowuje koncepcje współpracy z rodzicami i instytucjami / organizacjami / osobami mogącymi wspierać dziecko.