Szkolenie jest przeznaczone dla nauczycieli i wychowawców wszystkich etapów edukacyjnych. Celem jest wypracowanie dla szkoły ogólnodostępnej modelu pracy z uczniem o obniżonej sprawności intelektualnej w stopniu lekkim. Zaletą programu jest możliwość poznania i przetestowania przydatnych metod i form pracy, które ułatwią nauczycielom realizację podstawy programowej z uczniem o obniżonej sprawności intelektualnej w stopniu lekkim.
„W szkoleniu uwzględnione są treści dotyczące rozwijania wybranych kompetencji kluczowych, zgodnie z zaleceniami Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dnia 22 maja 2018 roku w sprawie kompetencji kluczowych w procesie uczenia się przez całe życie (2018/C 189/01)”
Forma szkolenia:
3 × 45 min wykład stacjonarny / do 150 osób
3 × 45 min wykład online / do 100 osób
4 × 45 min warsztat stacjonarny / do 25 osób
2 x 45 min webinar na żywo / do 30 osób
Program szkolenia
Poziom 1, kod poziomu: 01191, czas trwania: 4x45min
- potrafi scharakteryzować ucznia o obniżonej sprawności intelektualnej w stopniu lekkim;
- identyfikuje zaburzenia w kontekście osiągnięć edukacyjnych ucznia;
- rozpoznaje źródła /przyczyny niepowodzeń szkolnych;
Poziom 2, kod poziomu: 01192, czas trwania: 4x45min
potrafi scharakteryzować ucznia o obniżonej sprawności intelektualnej w stopniu lekkim;
identyfikuje zaburzenia w kontekście osiągnięć edukacyjnych ucznia;
rozpoznaje źródła /przyczyny niepowodzeń szkolnych;
wykład stacjonarny, kod poziomu: 0119W, czas trwania: 3x45min
potrafi scharakteryzować ucznia o obniżonej sprawności intelektualnej w stopniu lekkim;
identyfikuje zaburzenia w kontekście osiągnięć edukacyjnych ucznia;
rozpoznaje źródła /przyczyny niepowodzeń szkolnych;